mardi 2 juillet 2013

Lo rondèu de Castelnau-Barbarens




I voliái anar dempuèi longtemps, es fach : tres jorns dins lo país encantat d'un festenal mai que mai agradiu : lo Rondèu de Castelnau- Barbarens.
Un vilajòt de carta postala dins lo Gers, sus un puèg coronat per la glèisa e sos jardins, amb mira sus los Pirenèus e de  parquets subrebèus coma la musica : dels fraires Espinasse a Tisnèr en passant per Marc Castanet o Didier Oliver, Guillaume Lopez e Cyril Brotto, Hervé Capel e Dani PadPé amb totes los autres que pòdi pas enumerar e que nos an balhat tant de bonur !
De rescòntres bèls tanben, coma totjorn, e de congòs, de rondèus, de brandes e de sauts dau Bearn e... e... e la lenga bèla de la Gasconha.

Mon cap i es totjorn, mas cambas tanben que fan que dançar, coma l'an fach nuèit e jorn aval...
 
Me languissi ja de partir per encadenar los festenals de Tradethik (primièra edicion capitada en 2011) dels Volcaniques en çò dels Brayauds, Festen'oc de Saurat (onte vau coma formatritz aqueste còp), lo de Saint-Chartier que manqui pas jamai, las Basaltiques e segurament d'autres un pauc pertot onte lo monde dança e festeja.

Aimi l'estiu, aimi l'amistat e la jòia, aimi la poesia e la fantasiá e aimi la dança que ma fa sentir en vida !




extracha del siti del Rondèu


Je voulais y aller depuis longtemps, c'est fait : trois jours dans le pays enchanté d'un festival plus qu'agréable : le Rondèu de Castelnau-Barbarens.
Un petit village de carte postale dans le Gers, sur une colline couronnée par l'église et ses jardins, avec vue sur les Pyrénées et des parquets superbes comme la musique : des frères Espinasse à Tisner en passant par Marc Castanet ou Didier Oliver, Guillaume Lopez et Cyril Brotto, Hervé Capel et DaniPadPé  avec tous les autres que je ne peux énumérer mais qui nous ont donné tant de bonheur !
De belles rencontres aussi, comme toujours, et des congos, des rondeaux, des branles et des sauts et... et... et la belle langue de Gascogne.
Ma tête y est toujours, mes jambes aussi qui ne font que danser, comme elles l'ont fait nuit et jour là-bas.
[...]
Je me languis déjà de repartir pour enchaîner les festivals de Tradethik (première édition réussie en 2011) des Volcaniques chez les Brayauds, Festen'oc de Saurat (où je vais comme formatrice cette fois), celui de Saint-Chartier que je ne manque jamais, les Basaltiques et sans doute d'autres un peu partout où le monde danse et fait la fête.

J'aime l'été, j'aime l'amitié et la joie, j'aime la poésie et la fantaisie, j'aime la danse qui me fait sentir vivante !