samedi 15 juin 2013

Prima en Losera (3)



Lo calabrun  e l'alba al pais de ma reire grand, la maire de mon grand, a l'ombra de l'Aigal.
Una bòria isolada al mitan de rancàs ont s'amagan las fedas.













Amb una pensada plena d'amor per la cosina Lucienne que demorava dins aqueste país de vent e de cèl e qu'es partida  lo lendeman de mon passatge.
Une vida tan clafida d'espròvas e un coratge, una fòrça, una generosetat sens faiçon.
L'ostal del causse èra duberta a tot visitaire. Lo vin rotge, lo fromatge e lo salcissòt de l'ostal e un cafeton arribavan lèu sus la taula.
Repausa dins lo jardin, amb los sieus.
L'avèm accompanhada lo darrièr jorn de nèu del mes de mai.























Le crépuscule et l'aube au pays de mon arrière-grand-mère, la mère de mon grand-père, à l'ombre de l'Aigoual. Une ferme isolée au milieu des rochers où se cachent les brebis.
[...]
Avec une pensée forte et pleine d'amour pour la cousine Lucienne qui vivait dans ce pays de vent et ciel et qui est partie le lendemain de mon passage.
Une vie si remplie d'épreuves et un courage, une force, une générosité sans façons.
La maison du causse était ouverte à tout visiteur. Le vin rouge, le fromage et le saucisson faits maison et un "petit" café arrivaient vite sur la table.
Elle repose dans le jardin, avec les siens. 
Nous l'avons accompagnée le dernier jour de neige du mois de mai.
[...]





Aucun commentaire: