dimanche 13 juin 2010

Mon amiga la grisòla



Es demorada tres jorns dins l'ostal, al mitan de la taula, quietosa, a deissar sanar son paure uèlh ensagnosit.
Agachava tot çò que se passava a l'entorn sens crenta.
Al matin del tresen jorn, a començat de bolegar, l'uèlh viu.
Alara ai pres son lièch de palha e l'ai pausat, un pauc de rebors, dins lo jardin. Es demorada longtemps a prene lo solelh sens un movement, puèi es partida a son aiseta, tota reviscolada, per las flors.

Aqueste matin, l'ai vist passar dins la cort, mon amiga la grisòla.




Elle est restée trois jours dans la maison, au milieu de la table, paisible, à laisser guérir son pauvre œil ensanglanté. Elle regardait tout ce qui se passait autour d'elle sans crainte.
Au matin du troisième jour, elle a commencé à bouger, l'oeil vif.
Alors j'ai pris son lit de paille et je l'ai pausé, un peu de travers, dans le jardin. Elle est restée longtemps à prendre le soleil sans faire un mouvement, puis elle est partie tranquillement, toute revigorée, par les fleurs...

Ce matin, je l'ai vue passer dans la cour, mon amie, la petite lézarde grise.

Aucun commentaire: